home » veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

 

1. Klantenservice

Hoe kan ik de klantenservice bereiken om een vraag te stellen?

Je kunt de klantenservice van stijlvolsexy.nl bereiken via het klantenserviceformulier.

Kan ik de klantenservice ook bellen?

Nee, je kan ons niet bellen. Wij proberen de productkosten zo laag mogelijk te houden waardoor wij onze producten goedkoop kunnen aanbieden aan onze klanten. Daarom hebben wij geen dure telefoniste in dienst.

Wanneer krijg ik antwoord op mijn gestelde vraag?

Als je ons een bericht stuurt op werkdagen (maandag t/m vrijdag), dan krijg je binnen 24 uur antwoord.

Hoe gaan jullie om met mijn privacy?

Voor Stijlvol Sexy heeft de privacy een hoge prioriteit. Voor meer informatie ga je naar onze pagina Privacy Policy. Hier staat alle informatie hoe we met privacy omgaan.

 

2. Bestellingen

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Uit ervaring weten we dat maten per leverancier kunnen verschillen, daarom hebben we de juiste maten van ieder product zelfstandig vastgesteld. Je kunt er vanuit gaan dat de maat die bij het product staat, ook de daadwerkelijke maat is.

Kan ik mijn adres of bestelde artikel nog wijzigen nadat ik mijn bestelling heb afgerond?

Een adres of artikel kan nog worden gewijzigd indien deze nog niet door ons is verzonden. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op via het klantenserviceformulier.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren na afronding?

Een bestelling kan nog worden geannuleerd indien deze nog niet door ons is verzonden. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op via het klantenserviceformulier.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen contoleer dan eerst je Spam inbox (ongewenste e-mail) van je e-mail. Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Mijn maat staat niet bij het product maar ik wil het artikel toch graag bestellen.

Stijlvol Sexy is een lingerie webshop die zich richt op de confectiematen 34 t/m 48. Heel soms vallen sommige artikelen anders uit qua confectiemaat. Mocht je een artikel willen bestellen, maar staat jouw maat er niet bij, neem dan gerust contact op met ons. Mogelijk kunnen we het artikel in jouw maat apart bestellen.

Hoe kan ik mijn lingerie het beste wassen?

Lees altijd voor het wassen van je lingerie het wasvoorschrift zoals vermeld op het witte label aan de binnenkant van je lingerie.

Voor meer informatie ga je naar ons lingerie wasadvies.

 

3. Bezorgen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor een standaard levering via PostNL en DPD hanteren we een levertijd van 3 tot 5 werkdagen (maandag t/m vrijdag). Dit kan iets afwijken rond de drukke feestdagen, waardoor PostNL en DPD de bezorgafspraken niet kan nakomen.

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling?

De verzendkosten verschillen per bestelling. Dit ligt aan het formaat en het gewicht van de artikelen. Als je een artikel in het winkelwagentje zet, zie je daar wat de verzendkosten zijn. 

Verzending in een discrete verpakking

Al onze bestellingen worden discreet verstuurd in een verpakking met een neutrale kleur zonder onze bedrijfsnaam of logo.

Ik heb iets ontvangen wat ik niet heb besteld. Wat nu?

Soms kan het helaas voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb mijn bestelling te laat binnen?

Af en toe treden er vertragingen op bij de bezorgdienst waardoor de aflevering van de bestelling iets later kan plaatsvinden. Wij zijn niet aansprakelijk als een bezorgdienst PostNL of DPD onze verzending niet bezorgd binnen de op onze website aangegeven levertijd van 3 tot 5 werkdagen (ma - vr).

Kan ik ook een bestelling laten bezorgen op een Post afhaalpunt?

Ja, dit is mogelijk.  Vul bij de bestelling in bij welk PostNL afhaalpunt je je bestelling wilt ontvangen. Door de track & trace code kan je prima bijhouden wanneer je bestelling daar wordt bezorgd en je het kunt ophalen.

Kan ik ook vanuit Belgie bestellen?

Ja, dit kan. Klanten uit België hebben zelfs de optie om een pakket te bestellen via een DPD Pickup Point of thuis te laten bezorgen door DPD.

 

4. Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor het retourneren ga je naar onze pagina voor Ruilen en Retourneren. Hier staat alle informatie met betrekking tot het retourneren van een artikel.

 

5. Betalingsmogelijkheden

Kan ik in termijnen betalen?

Helaas kun je bij ons niet in termijnen betalen. De verwerking van de producten gaat pas in werking als er in één keer vooraf betaald is.