home » veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen

 

1. Klantenservice

 

Hoe kan ik de klantenservice bereiken om een vraag te stellen?

Je kunt de klantenservice van stijlvolsexy.nl bereiken via het klantenserviceformulier.

 

Kan ik de klantenservice ook bellen?

Nee, je kan ons niet bellen. Wij proberen de productkosten zo laag mogelijk te houden waardoor wij onze producten goedkoop kunnen aanbieden aan onze klanten. Daarom hebben wij geen dure telefoniste in dienst.

 

Kan ik de klantenservice ook een vraag stellen via WhatsApp?

Ja, dat kan. Je kan een tekstbericht via Whatsapp sturen naar +31646418561.

 

Wanneer krijg ik antwoord op mijn gestelde vraag?

Als je ons een bericht stuurt op werkdagen (maandag t/m vrijdag), proberen we je op dezelfde dag nog een antwoord te geven. Lukt dit niet dan krijg je in ieder geval de volgende werkdag een antwoord.

 

Hoe gaan jullie om met mijn privacy?

Voor Stijlvol Sexy heeft de privacy een hoge prioriteit. Voor meer informatie ga je naar onze pagina Privacy Policy. Hier staat alle informatie hoe we met privacy omgaan.

 

2. Bestellingen

 

Hoe bepaal ik de juiste maat en pasvorm?

Uit ervaring weten we dat maten per leverancier kunnen verschillen, daarom hebben we de juiste maten van ieder product zelfstandig vastgesteld. Je kunt er vanuit gaan dat de maat die bij het product staat, ook de daadwerkelijke maat is.

 

Kan ik mijn adres of bestelde artikel nog wijzigen nadat ik mijn bestelling heb afgerond?

Een adres of artikel kan nog worden gewijzigd indien deze nog niet door ons is verzonden. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op via het klantenserviceformulier of via WhatsApp +31646418561.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren na afronding?

Een bestelling kan nog worden geannuleerd indien deze nog niet door ons is verzonden. Neem hiervoor zo spoedig mogelijk contact met ons op via het klantenserviceformulier of via WhatsApp +31646418561.

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik doen?

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen contoleer dan eerst je Spam inbox (ongewenste e-mail) van je e-mail. Mocht je nog steeds niets hebben ontvangen, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

 

Mijn maat staat niet bij het product maar ik wil het artikel toch graag bestellen.

Stijlvol Sexy is een lingerie webshop die zich richt op de confectiematen 42, 44 en 46. Heel soms vallen sommige artikelen anders uit qua confectiemaat en daarom kan het voorkomen dat we ook de maat 40 en 48 aanbieden. Mocht je een artikel willen bestellen, maar staat jouw maat er niet bij, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Mogelijk kunnen we het artikel in jouw maat apart bestellen.

 

Hoe kan ik mijn lingerie het beste wassen?

Lees altijd voor het wassen van je lingerie het wasvoorschrift zoals vermeld op het witte label aan de binnenkant van je lingerie.

Voor meer informatie ga je naar ons lingerie wasadvies.

 

3. Bezorgen

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor een standaard levering via PostNL hanteren we een levertijd van 5 werkdagen (maandag t/m vrijdag).

 

Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling?

De standaard verzendkosten voor een bestelling binnen Nederland zijn € 3,90. Is een bestelling groter dan een brievenbuspakket, dan zijn de verzendkosten € 6,50. De verzendkosten worden bij iedere bestelling vermeld in de winkelwagen. De verzendkosten voor een bestelling buiten Nederland wijken af van de genoemde verzendkosten.

 

Verzending in een discrete verpakking

Al onze bestellingen worden discreet verstuurd in een verpakking met een neutrale kleur zonder onze bedrijfsnaam of logo.

 

Ik heb iets ontvangen wat ik niet heb besteld. Wat nu?

Soms kan het helaas voorkomen dat je iets hebt ontvangen wat je niet hebt besteld. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

 

Ik heb mijn bestelling te laat binnen?

Heel af en toe treden er vertragingen op bij de bezorgdienst waardoor de aflevering van de bestelling iets later kan plaatsvinden. Wij zijn niet aansprakelijk als een bezorgdienst zoals (PostNL, DHL, ....) onze verzending niet bezorgd binnen de op onze website aangegeven levertijd van 5 werkdagen (ma - vr).

 

Kan ik ook vanuit Belgie bestellen?

Ja, je kan ook vanuit België bij ons bestellen, maar dit kan niet via de webshop. Wil je een artikel bestellen neem dan contact met ons op. Wij leveren in Belgie met de bezorgdienst DHL. 

 

4. Retourneren

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor het retourneren ga je naar onze pagina voor Ruilen en Retourneren. Hier staat alle informatie met betrekking tot het retourneren van een artikel.

 

5. Betalingsmogelijkheden

 

Kan ik in termijnen betalen?

Helaas kun je bij ons niet in termijnen betalen. De verwerking van de producten gaat pas in werking als er in één keer vooraf betaald is.